Gearriveerd - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Anneke - WaarBenJij.nu Gearriveerd - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Anneke - WaarBenJij.nu

Gearriveerd

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

14 Juli 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Grant Hotel San Francisco! Na een onrustig begin op Schiphol zijn we gearriveerd! Vanmorgen om 0800 thuis weggereden en naar Schiphol. Rolf heeft ons afgezet met alle bagage en de auto bij een collega geparkeerd. Ruim op tijd allemaal, maar toen dreigde er een kink in de kabel te komen: Jip stond stand-by en kon mogelijk niet mee! Bij de gate uiteindelijk toch wel en op naar Frankfurt. Daar transit naar United: de 2,5 uur tussendoor hadden we hard nodig voor alle securitychecks en paspoorten die ineens bleken onze geboortedata niet te kloppen. Maar ook dat kwam goed. De vlucht van 11 uur ging snel voorbij met muziek op de oren en af en toe indommelen.
Op SFO AirPort ging alles redelijk snel met vingerafdrukken, scans enzovoort en Jips tas kwam inderdaad als eerste!
Met Bart (de trein) naar Powell en rechtdoor tot de Starbucks, links, oversteken, 1 blok en links: aangekomen op onze bestemmingen op Bush Street!